Fw: Online-testy

MK info@mcu.cz
Úterý Srpen 31 11:41:13 CEST 2004

> až budete muset každou chvilku kvůli bezpečnostnímu ;-) upgrade php přepisovat
> logiku vašeho webu, přeji příjemné chvilky. Se zopem to nepoznáte. Ukecejte
> ho ať vyhodí php a dá se na zope. Zope má několik set práv, které jdou různě
> dědit a pod. Porovnejte, jak často se vyskytují bezpečnostní chyby a čeho se
> týkají v zope, a v čemkoli jiném :-D

No ja teda nevim, nejsem zadny expert, ale proc prepisovat logiku webu ???
Delam s php jiz vice jak dva roky, a upgradu probehl bezpocet, ale do logiky
aplikaci jsem krome funkcnich vylepseni opravdu nesahal :-))))
Pokud neco blbe napisete tak snad, ale kazdy prece nemusi byt hned totalni blb :-)))

S pozdravem
MK