Re: Nabíječky e-aut - bylo [OT] problem na aliexpress

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Březen 31 13:42:46 CEST 2024

Tohle mi připomnělo výrok jednoho pána z ČVUT. Řekl něco v tom smyslu,
že energie ze Slunce je nejstabilnější energetický zdroj, který známe.
Což je zjevně pravda - sluníčko už svítí nějakou ty miliardu let a ještě
nějakou asi svítit bude. Ale taková pravda je vám na Zemi, v Čechách,
prd platná.
Tyhle zelené pseudo-argumenty a kecy o záchraně planety mi už začínají
vážně pít krev. A s rostoucími cenami energií asi nejsem sám.

Uhlí nebude, vy nebudete, celé lidstvo nebude. Smiřte se s tím. Vesmíru
je to fuk. Stačí větší šutr a máte po ptákách. Carpe diem.

Mrazík