BOSE WAVE radio

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Březen 30 09:00:29 CET 2024

S tím musím naprosto souhlasit, včetně té hluchoty. Mě je 67 a trochu
slyším 13kHz, víc ani náhodou. Ale dole bez problému.

S jedinou věcí bych polemizoval: Ten Doppler má mnohem větší vliv, než
jsem si původně myslel. Zkuste do Vaší bedny pustit 100 Hz sinus a k
tomu 1kHz sinus - 20dB, takže oboje hraje hloubkový reproduktor. . A
podívejte se mikrofonem a spektrákem co z toho leze. Mě to docela
šokovalo. A na té malé bedně s kompenzací Dopplera to bylo (téměř) v
pořádku.

Martin Záruba