Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 29 17:08:11 CET 2024

Tak já spíš myslel kmitočty 10, 24GHz.
Ale i úzkopásmové druhy provozu - aby byl dostatečný odstup s/Š je třeba
zůžit pásmo. Třeba extrémně, až na pár Hz.
Pak se spojení dá udělat. Ale udržet např. na   14MHz kmitočet v jednom Hz
je bez externích referencí nemyslitelné...
Zpracovávají se signály na úrovni šumu, ba  díky matematice v algoritmech,
co signál zpracovávají  i hluboko pod úrovní šumu.
 K tomu je ale mít třeba naprosto přesně naladěno...