Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 29 17:03:28 CET 2024

Aha, jak píšu, jsem v tomto lama nepolíbená.
Takže tedy asi ani nějaké širší vyhledávací okno to neřeší.
Píše se tady o cca 1.3GHz, to mi zas tak směrové nepřipadá, ne?
Nebo ty paraboly jsou vyráběné jako extrémně směrové?
Ani při lovení satelitů na 10-násobné frekvenci to nebyla taková magie.

Nojo, to je ten pohled laika, který nevidí ho hloubky problematiky.

Díky za info.
PL