BOSE WAVE radio

Pátek Březen 29 11:12:22 CET 2024

Jestli jsem to dobře pochopil, po rozdělení na tři pásma se tam v každém
zvlášť dělá komprese dynamiky? Tedy tak trošku obdoba starého studiového
Dolby A? I když tam při přehrávání zase dělali expanzi, takže se teen
původní dynamický rozsah obnovil. Mimo jiné ty časové konstanty a
parametry komprese byly v Dolby A nastavitelné a když se od pásku
ztratil průvodní papír, tak to nešlo přehrát tak, aby to vypadalo jako
originál :-) Nebo je to jakási analogová obdoba dnešních audioprocesorů
co používají všechna rádia, aby to mohli rvát naplno i s tím, že pak
frekvenční charakteristika "plave"? http://www.phobosaudio.cz/fmprocess.pdf
Ale každopádně za vyzkoušení to stojí.

Anděl