Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 28 21:40:55 CET 2024

Antenu nemam na streche ale vonku pred oknom, takze vidi len polovicu
oblohy. Pri kalibracii nevie znizit chybu polohy na menej ako 8 metrov,
predpokladam, ze preto.

Ale vyskusal som pouzit aj taketo, nie uplne optimalne data pre casovy
mod prevadzky s fixnou, znamou hodnotou polohy prijimaca a jitter 1 PPS
pulzu voci vodikovemu maseru sa vyznamne znizil. Z povodnych +/-20ns v
standardnom mode poloha sa znizil na skoro datasheetovu hodnotu +/-5ns
(1 sigma) v mode cas. Vid obrazok.

Zacina ma to bavit :-) Buduci tyzden asi presuniem antenu na strechu s
plnou viditelnostou oblohy.

b.