Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Březen 28 18:40:56 CET 2024

Tak schválně pak napiš, jak dlouho ti to trčelo v Survey-in režimu a
případně jestli se to do position fix přepne samo až Survey-in skončí
nebo jestli se to musí nějak popošťouchnout ručně.
Já to z dokumentace nevykoukal. Zjistil jsem z ní jenom to, že Position
fix se dá případně zapnout hned, když člověk zná přesnou polohu (což by
nebylo tak složité, to se dá odpíchnout hodně přesně na google maps z
leteckého snímku) a nadmořskou výšku, což je o dost složitější. Já
bohužel nadmořskou výšku antény neznám a právě výška zatím docela bruslí
nahoru a dolu i když už je to zapnuté 24 hodin.

Zdraví PavelK