Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Čtvrtek Březen 28 21:45:02 CET 2024

A jak je to teda s primarni funkci polohy? Za jizdy me to celkem drzi na
silnici ale v praci antena staticky placnuta na okne ma v mape odchylku
v desitkach az stovkach metru. Mozna je to tou valkou, protoze aplikace
predtim fungujici ted dela problemy v odchylce polohy. Nebo uz je to
dobre jen na pomerovani presnosti frekvence?