BOSE WAVE radio

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Březen 27 21:04:11 CET 2024

Zakoupil jsem a otestoval tento modul (BA3884F):

https://www.aliexpress.com/item/1005003956386944.html

Zkoušel jsem to zatim v mém wifi rádiu (ESP32 + VS1053 a bedynka z
preklizky s objemem mozna 1L). Celkove se projev zvuku z toho jednoho
širokopásmového reproduktoru docela zlepšil. Na basech to přidalo mírně
(ale i tak je to znát), ale výšky a středy to přidalo celkem znatelně a
jako by se to celé "projasnilo" (po nastavení trimrů). Třeba u jazzu je
projev nástrojů čitelnější a neni to takove "uhuhlané" (zastřené). Takže
výsledek celkem OK. Ještě by to chtělo trochu naboostovat basy na což by se
zase hodil ten obvod EQ co ma Bose radio...

Mám objednán jeste jeden tento modul a ten vyzkouším v BOSE rádiu kde to
asi svůj účel splní (ty středy a vysky) což se projevilo ve wifi rádiu.