Dalkove ovladani vrat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 23 14:20:07 CET 2024

Popsal jsem to v předchozím postu.

Přesouvání do nějakých krabiček:
- nejnižší a nejlevnější level systémy ala 3D tiskárny, GRBL a podobně
- vyšší level přesunutí velké části (ale už ne všeho jako v předchozím
bodě) do interpolátoru (Mach 3/4 + SmotthStepper)
- nejvyšší level, v profesionální praxi asi jediný používaný, je nechat
co nejvíc na PC, jen nízkoúrovňové řízení na HW úrovní přesunout na
externí HW (LinuxCNC + Mesa nebo chytrá serva)

Jinak ty karty Mesa to nedělají procesorem, ale jsou na nich FPGA.
Typicky Xilinx řady Spartan.

PL