Dalkove ovladani vrat

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Březen 23 14:07:09 CET 2024

Pro podobné účely je dobré prostě nemít přímé řízení z PC. A je úplně
jedno, co tam vede za dráty.

Takže level 1 je udělat to jako v 3D tiskárnách, tedy USB a za ním
Arduino a v něm buffer na kompromisní počet kroků procesu. A rychlé
časování se pak udehrává čistě tam.

Vyšší level pak je, aby buffer byl na celý proces a v době obrábění tedy
probíhá už jen informativní komunikace typu, řekni mi krabičko, kolik %
ještě zbývá, nebo přidej rychlost na 150 %.

Jestli je ten LinuxCNC open source, tak prostě dotyčnej kus kódu, co
ovládá LPT, přesunout s drobnými úpravami do MCU.

PH