Dalkove ovladani vrat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Březen 23 13:05:36 CET 2024

Ještě poznámka: USB je ve velkém CNC skoro zakázané slovo. Minimálně v
oblastí řízení.
Pro nějaké periferie typu klávesnice nebo handwheel ne.

Pokud se obrábí něco za moc peněz nástrojem za moc peněz, a drobný
výpadek znamená
o ty peníze přijít, tak tam si člověk rozmyslí používání podobného
kancelářského rozhraní.
I když jsem byl vždy dost nadstandardním příznivcem používání USB (často
proti všem).

PL