Dalkove ovladani vrat

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Březen 23 13:40:41 CET 2024

Řekl bych, že na multitasking systému celkem nezáleží jak na hardware
přistupujete, samotné latence systému vám do toho hodí vidle.
Někde na netu má dr. Píša přednášku, kde na Linuxu řídí motor PID
regulátorem a aby se dostali pod cca 1 ms museli upravit plánovač. Na
normálním Linuxu jako je Ubuntu jsou běžné latence 10 ms.
Asi se tam dá čarovat s prioritou tasku, nastavením plánovače, ale mám
takový dojem, že posílat příkazy do nějakého malého MCU, kde je dobře
napsaný firmware, bude mnohem jistější.

Mrazík