Re: GPIB + čítač - jak jsem bez toho mohl žít ?? :)

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 21 21:01:05 CET 2024

je pravdepodobne, ze GPSDO nediciplinuje plynule, ale skokovo. Ked
narastie chyba na urcitu hodnotu, tak zasiahne. Je to takto
implementovane aj u velmi drahych, profesionalnych pristrojov. Mali sme
podobne od Microsemi, ked to zacalo byt otravne museli sme kupit nove.
Ak chce clovek plynulu regulaciu, tak si musi priplatit dlhe peniaze za
"low noise" model, kde je regulacia spojita. Neprekvapilo by ma, keby to
takto bolo.

Da sa to overit zmiesanim s kvalitnym volne beziacim OCXO. Vystup
vzorkovat/nahravat digitalnym osciloskopom a potom si stiahnut zaznam za
pol hodinu.

b.