Re: GPIB + čítač - jak jsem bez toho mohl žít ?? :)

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Březen 21 21:07:36 CET 2024

No, ono to nebude tak jednoduché. Teď třeba proběhlo pár 1000
sekundových cyklů, kdy se ta chybička nevyskytla.
Ono to chce trpělivost. Zkusím nasbírat alespoň 100.000 vteřinových
měření a pak to pošlu mailem, abys to zkontroloval okem profesionála.
A taky se podívám, co se ukáže v TimeLabu, až do něj ty data pošlu.

Zdraví PavelK