mkrofon k mobilu(pc) pro hledani piskani na pcb a v zarizeni ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 21 13:30:21 CET 2024

Použití lihovky neříkám psaní, ale popisování.
A rozsah aplikace je zde zcela jiný než u klasických fixů typu Document.
Lihovku zásadně nepoužívám na papír, protože papírem prosákne a
znehodnotí druhou stranu.
A pro změnu fix typu Document jistě nepoužiju na popis bužírky nebo plechu.
Jsem bohatý člověk v bohaté zemi, tak si můžu dovolit mít oba druhy fixů.

PL