mkrofon k mobilu(pc) pro hledani piskani na pcb a v zarizeni ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Březen 21 13:01:21 CET 2024

Zkušenost s fixkama na tabuli, které používá víc lidí, říká, že když
někdo dá fixu do skleničky, psadlem nahoru a fixka není úplně nová, ...
přiště bude psát tak 10 minut po obrácení.
Takže ani s nezávislostí na gravitaci bych to neviděl růžově.

PH