mkrofon k mobilu(pc) pro hledani piskani na pcb a v zarizeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Březen 21 13:13:56 CET 2024

tak zasadni problem je, ze "2631" neni lihovka jako moje oblibene 2634 =
nepise trvale na neporezni povrchy, jako igeli a hlinik. pak nema
zelenou barvu. kdyz lihovku nezavickuju, tak za chvili nepise. obsah
vicka asi staci na to, aby se tam udelal lihovej smrad a tim zachoval
funkcnost.
pro donalost vyuziti lihovky doporucuju maskovaci papirovou pasku TESA
19mm v odtrhavacim stojanku. neni potreba vsechno pocmarat trvale :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice