Re: Jak rozebíráte velké baterypacky?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 19 17:14:49 CET 2024

Já na to používám malou ruční frézku s motorem Mabuchi 540. Ve stopce je
zubní frézka kterou odfrézuji ty pásky těsně u vadné baterky. Protože
baterka jde z packu většinou hodně špatně vyndat a je buď zalepená
silikonem nebo jinak zafixovaná k ostatním, tak ji  nejprve vybiju a pak ve
stojanové vrtačce odvrtám 10-12 mm vrtákem v prostředku. A pak dlouhými
tenkými kleštěmi ten zbytek vnitřku vytáhnu a  venkovní obal s plíškem
roliju směrem dovnitř a vytahuji ven...