Re: Jak rozebíráte velké baterypacky?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Březen 19 19:00:11 CET 2024

Je fakt, že frézování mě napadlo hned, jenže to bylo asi 23 h, to by se
sousedům nelíbilo:-) Tak jsem začal tiše dloubat:-)

Vyvrtání, vykuchání a vyrvání ve srolovaném stavu celkem elegantně řeší
jak vadný článek vyndat, i když sedí v plastové mříži, která má přes
jeho okraj zobáčky. Ale není mi jasné, jak tam pak dát novej. Asi teda
rovnou odfrézuju ty zobáčky a bude.

Pak jsou další potenciální problémy:
1. Když tam dám novej článek, bude mít možná nižší Ri než 5 sousedů
dohromady. Má deklarováno 20 A, tak by mu ani celejch 17 vadit nemělo,
ale nevím zda z toho nekouká nějakej problém.
2. Snažit se cca zachovat původní kapacitu, tedy např. před rokem bylo
2650 mAh, tak ho nahradit třeba 2500, nebo naopak přidat ještě jeden na
dráty předpokládajíc, že ostatní články v sekci jsou na tom hůř než jiné
sekce?

A vlastně ještě:
Když zatím nemám bodovačku, je velký problém pájet na 18650?
Zkoušel jsem na jeden novej článek napájet dráty a šlo to celkem snadno
a rychle, takže se nestih prohřát, ale nevím zda z toho nekouká nějakej
průšvih...

PH