Já na to používám malou ruční frézku s motorem Mabuchi 540. Ve stopce je zubní frézka kterou odfrézuji ty pásky těsně u vadné baterky. Protože baterka jde z packu většinou hodně špatně vyndat a je buď zalepená silikonem nebo jinak zafixovaná k ostatním, tak ji  nejprve vybiju a pak ve stojanové vrtačce odvrtám 10-12 mm vrtákem v prostředku. A pak dlouhými tenkými kleštěmi ten zbytek vnitřku vytáhnu a  venkovní obal s plíškem roliju směrem dovnitř a vytahuji ven...<br><br>úterý 19. března 2024 Pavel Hudeček <<a href="mailto:edizon@seznam.cz">edizon@seznam.cz</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Dobrý den všem,<br>
<br>
všiml jsem si, že tu občas někdo opravuje packy do kol a koloběžek. Na mě to už přišlo taky, tak mě zajímají zkušenosti.<br>
<br>
Jedna sekce měla výrazně nižší napětí. Zjistil jsem, že jeden článek z ní trvale svítí na termokameře, tedy vybíjí své sousedy. Je na kraji a chtěl bych ho vyndat a nahradit novým.<br>
<br>
Ze záporného konce se mi podařilo lámacím nožíkem a šroubovákem odtrhnout přibodovaný propojovací plech. Ale u kladného se toho bojím, to bych při páčení článek zkratoval.<br>
<br>
Je nějaký fígl, jak elegantně odpojovat články spojené přibodováním k propojovací plíškům?<br>
Nebo mám jednostranně odpojený článek nechat kde je a nový připojit asi 10 cm drátama?<br>
<br>
Díky,<br>
PH<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>