Multimetr Gossen Metrawatt METRAHIT PM XTRA

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 18 19:45:57 CET 2024

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#m_8877559759730911160_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 18. 3. 2024 v 17:24 odesílatel ajtservis <info na ajtservis.cz> napsal:

> no ja nevim, znacka mi nic nerika.

  No ta značka se našla sama, když jsem hledal po bazarech.
To, že to nové je za 25kKč je asi důvod, že to nakoupí firmy, ale
jednotlivec a bastlíři asi ne.
Také mě to a okolí nic neříká. Ale může to být jen předražené...

> maj ho i u conrada, ale tam si muzu
> koupit "vykonove" to same s iso kalibraci a tu kalibraci mi
> pravdepodobne opakovane udelaj. treba, pokud to ma bejt rucni model :
>
> https://www.conrad.cz/cs/p/voltcraft-vc891-multimetr-kalibrovano-dle-iso-digitalni-datalogger-cat-iii-1000-v-cat-iv-600-v-displej-counts-6000-2813726.html
> ja jsem si tam kupoval prevlecenyho owona, prave kvuli kalibraci snad za
> 5kkc a rozsah 55000 + 4 vodicove mereni odporu + scpi ovladani rs232.
> t.
> p.s. pokud na to koukam denne na stole, tak i napis agilent/keithley,
> [...]
Mě nejde o značku jako takovou , nepotřebuju ani aby to hrálo mp3 a
posílalo data na Alajašku.
Jenom aby to měřilo, a nemusí to být ani hezké.
Jde mi o to, jestli ty poslední místa nejsou připojená na nějaký random
generátor a zda už to třeba někdo vlastní a je spokojený.
A víc jak 8-10kKč za to dát nechci.