Multimetr Gossen Metrawatt METRAHIT PM XTRA

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 18 17:18:33 CET 2024

no ja nevim, znacka mi nic nerika.maj ho i u conrada, ale tam si muzu
koupit "vykonove" to same s iso kalibraci a tu kalibraci mi
pravdepodobne opakovane udelaj. treba, pokud to ma bejt rucni model :
https://www.conrad.cz/cs/p/voltcraft-vc891-multimetr-kalibrovano-dle-iso-digitalni-datalogger-cat-iii-1000-v-cat-iv-600-v-displej-counts-6000-2813726.html
ja jsem si tam kupoval prevlecenyho owona, prave kvuli kalibraci snad za
5kkc a rozsah 55000 + 4 vodicove mereni odporu + scpi ovladani rs232.
t.
p.s. pokud na to koukam denne na stole, tak i napis agilent/keithley,
fluke atd, stoji za dobrej pocit :-)