Multimetr Gossen Metrawatt METRAHIT PM XTRA

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 18 20:13:53 CET 2024

tady u toho si muzete podle penez vybrat pocet mist a jestli chcete i
kalibracni protokol. od cca 4kkc do 24kkc.
ja trefil nejakou "akci" a i s kalibracnim papirem a dph byl do 4kkc.
https://www.conrad.cz/cs/p/voltcraft-vc-7200bt-stolni-multimetr-kalibrovano-dle-dakks-datalogger-cat-i-1000-v-cat-ii-600-v-displej-counts-2468859.html
t.
p.s. tady je original owon, ale tenkrat se u nas jeste neprodaval.
https://www.tme.eu/cz/katalog/digitalni-multimetry-stacionarni_112611/?queryPhrase=owon%20dmm