ot: UI

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 15 17:03:49 CET 2024

Běžně používám když potřebuji nějaký program do procesoru aby naladil PLL
nebo DDS.  Nebo podobné věci.Teď ale bylo složitější s  SP5055 také chtěl
datasheet, tak jsem mu přehodil odkaz a ne, musel jsem přežvýkat jak se to
ladí jaké adresy, rozhraní, k čemu co.. v podstatě se musel kopírovat
jednotlivé části toho do datasheetu.
Program to vygenerovalo hned na první pokus to bylo funkční.  Na
jednoduchou DDS AD9833 ale datsheet nepotřeboval. Dokonce jsem napsal že
bych to chtěl mít laditelné od do pomocí tlačítek nahoru dolů. Upravil to a
také to funguje excelentně. Za 5 minut  byl program hotový..
Teď ještě potrápím budu chtít přidat změnu kroku a nějaké paměti...