ot: UI

Pátek Březen 15 14:39:35 CET 2024

Us jsem to tu zminoval, ja ted pouzivam CodeGeeX ve VS Code a neprestava
mne prekvapovat. V podstate dobre odhaduje, co mam na mysli, az me to
obcas desi.
Napriklad tohe, napsal jsem hlavicku funkce a hned to podle nazvu
pochopilo, co s retezcem chci udelat a asi bych to lip nenapsal (sede je
navrh UI, myslim, ze i ten parametr to navrhlo predtim samo...)

A vubec spickocve to doplnuje treba diagnosticke vypisy a komentare, ze
jmen promennych a funkci prekvapive trefuje o co jde a navrhne rozumny
text vcetne vypisu a formatu relevantnich promennych.
Zas to nedela analyzu kodu, treba pri pristupu k polozce struktury to
navrhne nejake jmeno co vyplyva z kontextu ale ne, co je podobne
pojmenovano ve skutecne strukture. Lepsi nechat AI navrhnout i jmena
polozek, pak to lip sedi ;-)