Re: Re: Sdílení souborů

swz na volny.cz swz na volny.cz
Čtvrtek Březen 14 17:27:59 CET 2024

Přesně tak. Takže myslím, že chyba musí být v mém počítači. Ale pak nechápu, jak je možné, že někdy to trošku jde. Je přitom jedno, na který počítač se snažím dostat. Běží mi WDMYCLOUD, to je Linux, W8 a W10. Všechny tři se chovají stejně, buď jdou všechny nebo žádný. A je to jedno, jestli použiji jméno nebo IP. Ale vzdálená plocha jde kdykoli.