Re: Sdílení souborů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 14 23:58:02 CET 2024

Zdá se mi to, nebo tady nikdo nezmínil radu použít OpenVPN?
OpenVPN funguje snad pro všechny možné platformy. Nebo je v nejhorším
možnost tam zařadit nějakou mezikrabičku.

Pokud to tu šlo a bylo z nějakého důvodu zamítnuto, tak se omlouvám.
Měl jsem natolik zahlcený přijímač informacemi o optice, že jsem toto
vlákno sledoval jen občas a jen koutkem oka.

PL