Re: Re: Sdílení souborů

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Březen 14 17:42:46 CET 2024

Setkal jsem se s případem (ÚVN v Praze), že v ta nemocnice měla pod vladnou
i svůj mobilni vysilac. Takže bylo úplně jedno jestli se člověk připojil
přes místní nemocniční wifi nebo mobilem přes data, protože dle tracert to
šlo a končilo (některé služby byly blokovany) na té samé neveřejné IP kde
to odriznul nějaký mistni firewall. Stacilo jit 100m od nemocnice a uz to
slo... Ale tohle ten případ lázní asi nebude.