Re: Kompatibilita optických SFP modulů a switchů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 14 13:53:28 CET 2024

Čím to prosím končí u Vás v bytě?
Nějaký router s optickým vstupem a několika RJ45? Nebo jen převodník
optika/RJ45 a nějaký router za tím?
A jakým konektorem je to prosím připojeno?

Pokud je celá ta trasa optického kabelu krytá v liště a dobře zajištěná,
a ten převodník fixovaný na místě, tak je to paráda.
Ale když jsem viděl, jak s koncovým zařízením třeba ke kabelovce zachází
"prostý občan", kdy se to při stěhování skříněk
nebo malování nechá viset na kabelu, případně se na ten kabel ještě
postaví kýbl s maltou atd., tak tady se mi ta optika
zdá přece jen o dost zranitelnější než nějaké UTP. Navíc dráž opravitelná.
No ale když to tak dělají, tak jim to asi vychází.

Díky za info.
PL