Re: Kompatibilita optických SFP modulů a switchů

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Březen 14 13:37:29 CET 2024

U nás v paneláku mám optiku až do bytu od T-Mobile. Připravili si to tak
že do stoupaček natahali hadičky s jednotlivými volnými vlákny a pak
začali nabízet optiku. Když jsem si ji objednal vytáhli z té trubičky v
mém patře vlákno a po chodbě mi optický kabel zavedli až do bytu. To
vytažené vlákno navařili na ten kabílek a bylo to. Za hodinu a půl to
měli hotové. Tipoval bych že do budoucna se s takovými rozvody minimálně
v panelácích budeme setkávat čím dál častěji.

Před tím jsem měl internet přiveden metalicky od switche ve sklepě.
Přišla nedaleká bouřka a přišel jsem o router a síťovku v PC...

Mimochodem 250MBit z té optiky mám levněji než předtím 50Mbit metalikou
:-). A to už předtím jsem si cenu pochvaloval.

Docela legrace byla když nás začal obcházet agent od T-mobile s
nabídkou. Já na něj velkohubě se smíchem že když mi dá tu optiku levněji
než mám současné připojení tak se máme o čem bavit. On se jen usmál a
dal mi těch 250Mbit cca o 20% levněji než dosavadních 50Mbit... Navíc mi
to ještě o 50kč zlevnilo internet který mám v jiné lokalitě taky od nich
protože jsem spanul do té jejich Magenty (jakási jejich množstevní sleva).

     Martin.