Re: Kompatibilita optických SFP modulů a switchů

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Březen 14 14:07:55 CET 2024

Ano, jde to do routeru ze kterého už jde RJ45. Oni ale ten router
využívají jen jako optický převodník protože jich prý kdysi nakoupili
vagón a teď už pro ně nemají využití :-). Za tím pak mám svůj vlastní
router který mi zbyl z toho metalického připojení. Z něj už to rozvádím
k jednotlivým zařízením. Ten optický kabel v bytě vede do optické
zásuvky a mezi zásuvkou a tím router/převodníkem je běžný propojovací
kabílek s LC konektory. V šachtě je takový ten panýlek kde jsou namotané
konce optických vláken a je tam spojka se svarem. Po chodbě je kabel v
lištách. Ten kabel co jde po chodbě je tenký a velmi ohebný, takže
zalištování ani v ohybech nebyl problém.

Je to levně, ale myslím docela dobře udělané.

     Martin.