Re: Kompatibilita optických SFP modulů a switchů

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 13 23:19:00 CET 2024

A ještě dotaz: jak prosím vypadají vysílače/přijímače nějakých těch
dálkových
linek s WDM linkami na více vlnových délkách?
Ty optické interface jsou taky ve formě nějakého modulu nebo je to
integrované
přímo do toho zařízení?
A jaké se tam prosím používají konektory? Nebo je to dokonce přímo
vařeno natvrdo?

Děkuji.
PL