CH32V003

Nesvacil Jiri nesvacil na posys.eu
Úterý Březen 5 07:31:57 CET 2024

Zdravím,

nevím zda si pomůžete s tímto konkrétním čipem. Čínský dodavatel lcsc je
nemá skladem a u jednoho z nich píše vyřazen z prodeje. Výrobce má svůj
shop na aliexpresu, kde Vám jich hrstku prodá. Nemáte nikde přehled zda
jsou skladem a v jakém množství, od výrobce žádné garance. Je to takové
nejisté pro nějaké reálné použití.

Jirka