CH32V003

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Březen 3 23:12:49 CET 2024

Jde tomu předejít, když si nakoupíte dostatečné množství na sklad. Kolik je
dostatečné je někdy těžko říct, protože predikovat nějakou výrobu/servis do
budoucna někdy  dost dobře nejde.
A úplně skvělé je, když zjistíte, že většina nakoupených obvodů je fake.  V
mém případě obvod pro poe GE LAN.
Takže pak nakupujete nějaká zařízení, kde obvod je osazený a hrobaříte to z
toho.

ne 3. 3. 2024 v 22:57 odesílatel Slavomir Skopalik <skopalik na elektlabs.cz>