CH32V003

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Březen 3 22:55:48 CET 2024

Jen pro zajimavost,

tento problem jsme meli i s PIC 16F505 (nastesti kratce),

dale pak LPC2378 (to uz bylo horsi) a nejvetsi zasek byl s K32L2A, to
trvalo temer rok.

Resilo se to tak, ze postupne si cela firma objednavala vzroky.

Problem je, ze u tech ARMu je predelavka na jiny MCU prace skoro na pul
roku.

Slavek