CH32V003

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Březen 3 21:38:10 CET 2024

Naopak , s cenou toho HW se např. odvíjí cena zakázek, hlavně hromadných.
Já jsem rád, že se to takhle "svezlo" sám jsem se o to zasadil, i když už
to jen málo souvisí s tím subj.
Cena práce je dnes velmi různá a záleží na mnoha okolnostech.
Jestli někomu přijde 10kKč za 14 denní práci na nějaké zakázce málo, nebo
hodně je věc opravdu daná tím, o jakou zakázku se jedná.
Nelze to vůbec  paušalizovat, proto jsem reagoval na ten podnět od p.
Zahradníka.
Co se týče  CH32V003  pečlivě to sleduji a poměr cena/výkon u toho
procesoru  je velmi zajímavý.
Pro mě osobně je důležitá ta  skutečnost ( zazněla tu ) že nemusí být za
rok, dva , tři dostupný.
To je v tuto chvíli pro mě nejdůležitější informace, protože dnes a denně
zápasím s nedostupností součástek, dílů pro starší zařízení.
A jsme zase u ceny, protože opravy a repase takových inkurantů nabízejí
firmy značně předražené. Proč? Protože díly mají a mohou dovolit si
takovou zakázku předražit.