CH32V003

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Březen 4 09:15:52 CET 2024

Hele, zrovna u tohoto modelu bych se pokusil trochu pochválit WCH jako výrobce. Jejich CH340 se vyrábějí celkem dlouho. Vznikají další verze, které jsou pinově kompatibilní nebo velice dobře nahraditelné.

A hlavně - pokud osazujete v číně, máte dost velkou pravděpodobnost, že na desce skončí co je napsáno v katalogu.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 3. 3. 2024 21:38:51
Předmět: Re: CH32V003

Pro mě osobně je důležitá ta  skutečnost ( zazněla tu ) že nemusí být za rok, dva , tři dostupný.
To je v tuto chvíli pro mě nejdůležitější informace, protože dnes a denně zápasím s nedostupností součástek, dílů pro starší zařízení.
A jsme zase u ceny, protože opravy a repase takových inkurantů nabízejí firmy značně předražené. Proč? Protože díly mají a mohou dovolit si
takovou zakázku předražit.