CH32V003

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 4 18:15:24 CET 2024

Chtěl jsem napsat to samé. USB/xxx převodníky od nich jsou skvělé.
Pokud si můžu vybrat, od jaké firmy má být USB/serial převodník, tak
zásadně sáhnu po chipech CH34x.
I v době chipové krize dodávali, a stále za slušné ceny. Nepodlehli
touze skokově vydělat na problémech ostatních.
Zatím zkušenost, že co napíšou do dokumentace, to sedí.

PL