Re: Balancer - staronové téma

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Březen 3 18:32:58 CET 2024

Odpovím grafem, LiFePo ELRIX kouknete 16-18hodina proud zadny a oni se
jen tak ze srandy rozjedou o 20mV zacne odber a oni se srovnaji, tohle
jestli rovna balancer, tak je v podstate
rozhazuje.  Jinak proc se rozjizdeni kdyz si udelate graf nabijeni,
vybijeni baterie LiFePo tak oni maji takovou vlnku v te krivce a tam
pokud clovek zrovna je kapacitne v tom miste tak to pak
dela takovyhle krasny zmatek a balancer to pak rovna a neni duvod....

Zdenek Aster