Re: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Leden 23 10:20:56 CET 2024

Tak mě vlastně ani nenapadlo, že bych dělal zařízení pro Tuya s cílem ho
pak ovládat jen po domácí síti. To mi vlastně vůbec nedává smysl:-)
Čili ano, cílem je aby to chodilo přes ty cloudové apky, jakou tuya,
nebo igethome.

A to je taky pokračování dotazu, jak to pak funguje:
Jestli zařízení poskytne i ty GUI prvky do apky, nebo se musí uploadnout
někam na jejich servery, aby je pak apka mohla používat

PH