Re: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 23 15:09:57 CET 2024

Protože Tasmota komunikuje pomocí MQTT, tak jistě nejste omezený jen na
svou vnitřní WiFi.
A naopak nejste omezen a přivázán k nějakému cloudu čínské firmy, kde do
komunikace nevidíte.

Já tedy osobně kde se můžu vyhnout nějakým cloudům, tam se jim za každou
cenu snažím vyhýbat.
A jsem velmi nešťastný, když to nejde a musím je používat (např. u firmy
Tigo s jejími optimizéry pro FVE).
Takže třeba mně by to smysl určitě dávalo.

PL