Re: Modul nebo SW pro ESP na obecné použití s Tuya nebo Sonoff?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 22 15:27:37 CET 2024

Nepochopil jsem z dotazu, jestli je podmínkou to ovládat přes nějaký
portál třeba Tuya.
Protože zrovna ta Tuya rozhodně nějakou extra otevřeností neoplývá.
Naopak uživatelé se snaží všemožně zbavit závislosti na ní a použít
třeba LocalTuya nebo nějakou Tasmotu a tak.

Pokud by ten vzdálený přístup mohl být řešený přes nějaký otevřený
standard, například Tasmota Remote, Tamotrol a podobně, tak by se pak na
tom ESP dala nainstalovat Tasmota.
A to je hodně tvárný SW, se kterým se dají dělat divy.

Ale třeba jsem to celé blbě pochopil, a pak sorry.
PL