=?iso-8859-2?Q?RE:_OT:_P=F8edn=E1=B9ka:_C=EDnov=E9_whiskry, _hardware_v_JE?= Temelín po 25 letech provozu.

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Sobota Leden 13 16:15:11 CET 2024

V tom chlazení se tedy trošku povrtat mohli, už proto, že tehdy to asi nebylo (zjevně nebylo) kontrolované pomocí CFD, teď si to může sám doma udělat každý kdo má nějaký CAD. U předělání ventilátorů myslím bude přijatelně malá hrozba, že by vyplaval tucet jiných problémů

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Saturday, 13 January, 2024 16:04
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Přednáška: Cínové whiskry, hardware v JE Temelín po 25 letech provozu.

Co tak pamatuji, tak ty GALy byly dost rychlé, ale také _hodně_ žraly.
Jejich výhoda byla, že se poměrně snadno používaly. Ale dávali jsme je vždy do patice, hlavně proto, že připájené se nedaly programovat.
Na těch deskách z Temelína je dokonce vidět, že jsou v okolí GALů dost vyhřáté. Asi mělo někoho trknout, že je něco špatně a udělat včas redesign. Na druhou stranu je taková dobrá zásada nešťourat se v něčem, co v podstatě funguje. Vyberte si co chcete.

Mrazík