Re: OT: Přednáška: Cínové whiskry, hardware v JE Temelín po 25 letech provozu.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Leden 13 16:03:34 CET 2024

Co tak pamatuji, tak ty GALy byly dost rychlé, ale také _hodně_ žraly.
Jejich výhoda byla, že se poměrně snadno používaly. Ale dávali jsme je
vždy do patice, hlavně proto, že připájené se nedaly programovat.
Na těch deskách z Temelína je dokonce vidět, že jsou v okolí GALů dost
vyhřáté. Asi mělo někoho trknout, že je něco špatně a udělat včas
redesign. Na druhou stranu je taková dobrá zásada nešťourat se v něčem,
co v podstatě funguje. Vyberte si co chcete.

Mrazík