Re: OT: Přednáška: Cínové whiskry, hardware v JE Temelín po 25 letech provozu.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 13 15:06:17 CET 2024

Ano, to je pravda. Teplota bude mít na unikající náboj zřejmě dost
zásadní vliv.
U mě i při práci byly studené, tedy prakticky na stejné teplotě jako v
šuplíku.
Ale oni tam podle té přednášky nemají nijak extra řešené chlazení.

Což je pro mě další trochu nepochopitelná věc, to i já bastlič-lepič
používám
termokameru a snažím se mít všechno pokud možno studené.

U mě rozhodně platí, že starého psa novým kouskům nenaučíš. Tak i ta má
posedlost nízkou teplotou pochází z mládí. V mikropočítačové labině ve škole
mě kamarád nazýval buzerantem (tehdy se to ještě mohlo), protože jsem
pořád někde ošahával součástky jak moc hřejou.

PL