Re: OT: Přednáška: Cínové whiskry, hardware v JE Temelín po 25 letech provozu.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Leden 12 11:56:08 CET 2024

No on se pak na konci v diskuzi někdo ptal, jestli to sami pájí atd. a
on řekl, že už ne, kdysi to prý dělali, ale nyní to nechává na dodavatelích.
Takže oni sice nutí dodavatele zjišťovat příčiny poruch, něco si sami
opraví a testují, popisují problémy atd. ale ty finální věci jim stejně
dodávají dodavatelé, včetně certifikace a záruky, že nový hardware je
kompatibilní se starým.
V Temelíně pak vše testují na testovacím hardwaru.

Martin Hanek