Re: OT: Přednáška: Cínové whiskry, hardware v JE Temelín po 25 letech provozu.

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Leden 12 11:42:56 CET 2024

prednaska vyborna, nakoniec ako vsetky fyzikalne stvrtky.

Co ma zaujalo je, ze kvazi robia vyvoj. Nahradzuju obvody funkcnymi
ekvivalentami, programuju svoje veci, robia svoj hardware/software. To
je super. Asi najskor otazka na pana z CEZ, ako to je s certifikaciou
noveho hardwaru? Predpokladam, ze nie je mozne len vytiahnut kartu a
zastrcit inu, domnievajuc sa, ze je funkcne ekvivalentna.

b.