Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

ladislav.krucinsky ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Pátek Leden 12 07:44:12 CET 2024

Ad zapalování - kamarád má peletový automat Guntamatic a tam vestavěli normální horkovzdušnou pistoli Leister. Má to už snad 8 let bez problémů.Láďa Odesláno z příliš chytrého mobilu.
-------- Původní zpráva --------Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz> Datum: 11.01.24  22:51  (GMT+01:00) Komu: hw-list na list.hw.cz Předmět: Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to
    To jste bohužel trefil smutnou realitu.
    U většiny techniky u mě doma je k tomu potřebná kvalifikovaná
    obsluha. A ta existuje jen v jednom exempláři.
    Pokud začnu nějak vrtat do topení, tak rozhodně musím myslet na
    možnost nějakého aspoň základního provozu bez té obsluhy.
    Věk člověk nezastaví, a občas nezastaví ani třeba protijedoucí auto
    nebo strom, který nestačí uhnout.

    Zajímavý nápad je to s tím zapalováním. Pokud ty krbovky pořídím,
    tak se tím budu nepatrně inspirovat, ale ve zjednodušené podobě.
    Mám plynový laboratorní kahan, jako jsme kdysi používali ve školních
    laboratořích v chemii.
    Tak na zapálení topení by to mohlo fungovat možná velmi dobře.

    Díky.
    PL

    Dne 11.1.2024 v 14:00 Jan Kuba